reklama

Neznášam politiku

Som človek, ktorý má rád presné a zrozumiteľné informácie. Preto už skoro vôbec nesledujem správy a tobôž ani dianie na našej súčasnej politickej scéne. Kazí mi to charakter a tak sa tomu radšej vyhýbam. Občas sa mi síce podarí zachytiť nejakú tú horúcu politickú novinku, no vtedy to len poslušne odignorujem a pravidelne odchádzam. Mám nezvyčajnú chorobu, Politikus Demagogus!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Minule som bol v Bratislave, keďže som sa tam chystal už veľmi dlho. Musím jedným dychom dodať, že na mňa urobila veľmi dobrý dojem. Bol som Pri starom SND, mužovi v práci, plavil som sa po Dunaji, navštívil som bratislavský hrad a samozrejme aj parlament. Vôbec nerozumiem tomu, ako môže človek s takým prekrásnym výhľadom nie len na celé mesto, ale dokonca aj na blízke Rakúsko, byť taký zadubený a nepozorný. Aby som bol presnejší, zo všetkých pánov poslancov sa vyhýbam najviac dvom menám, pán Mečiar i pán Palko. Nikdy mi neboli sympatickí a vždy keď vidím, ako sa v tej televízii veselo naparujú, niečo sa vo mne láme.

Rozumiem tomu, že každý politik ma v rukách veľkú moc, dokonca viem pochopiť, ak ju niekto zneužíva pre svoje vlastné obohatenie – veď to isté by spravil nejeden slušný občan, keby sa dostal ku korytu. Ako však sa však môže niekto tváriť, že rozumie všetkému a ešte sa nám, obyčajným smrteľníkom pritom vysmievať do tváre? Teraz som čítal, že návrh na zúženie poslaneckej imunity bol opäť zakopaný pod hlbokú zem. Je to smutné, lebo som toho názoru, že by imunita mala zaniknúť čím skôr. Keď sú to všetko takí veľkí politici, prečo sa boja obmedzenia ich nedotknuteľnosti? Hm, cítim tu zbabelosť?

Mám nápad, nech každý človek na Slovensku dostane imunitu, od detí až po starcov. To je asi jediný spôsob, ako sa priblížiť ku „vrchným kniežatám“ našej drahej vlasti. Neznášam politiku, neznášam manipuláciu. Sme predsa slušní ľudia, vytvorme si nejaký korektný názor na celú túto politickú mašinériu a držme si ho. Rovnako ako oklame človeka honosná reklama na zázračný prací prášok, tak zmámi a obalamutí obyčajných prostorekých ľudí sebavedomá a veľkohubá politická hviezda.

Je čas na záver, neznášam politiku. Mám rád život a oveľa krajšie veci. Možnože niekedy zmením názor, ako už toľkí predo mnou. Mám však jednu poistku, mám tento článok, ktorý ma aj v budúcnosti uistí, že tak som to niekedy videl a cítil. Dajte si veľký pozor na „Politikus Demagogus“ a ak ju náhodou ešte nemáte, tak buďte v strehu.

Drahí priatelia, želám Vám všetko dobré a hlavne prípadné skoré vyzdravenie :-)
Ďakujem za pozornosť!


Matúš Novotný

Matúš Novotný

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Športovec srdcom i mysľou, netvorím veľa, no stojím si za tým, čo napíšem. Podľa čiapky môžete vidieť, že som národovec :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu