reklama

O dvoch kamarátkach...

Dovoľte, aby som vám predstavil dve super dievčatá. Prvá sa volá Janka, je moja sestra a zvykne si vravieť aj Mačka, tá druhá je Klaudia a všetci známi ju poznajú pod prezývkou Koňarka. Aby som bol konkrétnejší, sú to rovesníčky, o chvíľku oslávia okrúhle životné minijubileum – každá 10 rokov života a v ich prítomnosti sa človek určite nudiť nebude. Pýtate sa, že čo je na nich také výnimočné? Prekvapuje vás, prečo som si vybral dve „žabky“ – akých je na Slovensku niekoľko tisíc? Poďme sa teda spolu pozrieť na to, aké sú...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Kika a Janka
Kika a Janka 

Janka je náladová a občas aj poriadne neposlušná mladá slečna, ktorá miluje tanec a svoje mačky, na ktoré nedá dopustiť. Máme doma celkom slušnú zbierku, prítulná Čiča, lenivý Bonney a vychudnutá Lady tvoria základ mačacieho „gangu“, ktorý zaujímavo dopĺňajú Guľka, Glejsi a Majla. Dohromady 6 mačiek, 6 štvornohých starostí aj potešení...
Neznáša úlohy a postupne o trpezlivosť pripravila všetkých svojich súrodencov, ktorí jej s nimi pomáhali, je to „číslo“! Nedávno sme si zadovážili psa, Bena, a ten si ihneď získal jej malé nevinné detské srdiečko a rozvíja v nej hravosť a predstavivosť, ktorá je v tomto veku už aj tak na dosť vysokej úrovni. Už sa nevie dočkať, až začne tanečná šou Bailando, je to hotová tanečnica a miluje všetko, čo sa hýbe podľa omamného zvuku hudby.

Klaudia je sestra mojej budúcej „snúbeničky“ a aj ona je dosť premenlivá a občas poriadne ukričaná. Láska k zvieratkám ju ale napĺňa tak veľmi, ako som to ešte nevidel u nikoho iného. Trávi s nimi veľké množstvo času a spravila by pre nich čokoľvek. Stará sa o dvoch psíkov, Džoniho a Áresa, ktorých pravidelne cvičí a chce, aby sa z nich jedného dňa stali šampióni... Tiger je kocúr, náramne sa ponášajúci na rozprávkového Garfielda a má dokonca aj tie isté lenivé črty, s Klaudiou tvoria už zohratú dvojicu. Nemôžem zabudnúť ani na Škreka, malého škrečka, s ktorým si žongluje asi každý deň.
Čo však miluje úplne najviac? Kone! Spravila o nich aj takú malú internetovú stránku: http://spiritovblog.blog.cz/ Je do nich zbláznená a na všetkých jej kresbách nájdete iba samé kone, chodí aj jazdiť na jeden ranč – do Pavloviec...

Takže už vieme, ako sa správajú, keď nie sú spolu. A Čo sa stane, keď sa stretnú a spoja svoje sily?

Základ tvoria samozrejme zvieratká, najmä psi, s ktorými sú schopné behať niekedy aj pol dňa. V ich ponuke nájdete aj módnu prehliadku, pri ktorej s obľubou vyprázdňujú všetky skrine a ničia dostupné rúže, špirály a tiene. Sem – tam si zvyknú vyskúšať svoje tanečné a spevácke umenie a pripravujú náročné variácie, pri ktorých sa zvykneme vynikajúco zabaviť. No ktože by nechcel mať doma svoj vlastný Lets dance? Práve sa im začína puberta a tak si myslím, že sa ešte máme na čo tešiť! Vždy si zmyslia nejaký ten piknik a my im musíme robiť spoločnosť, robíme to však s radosťou, pretože vieme, že ta najúprimnejšia radosť vyviera zo šťastných detských očí...

Touto cestou som odkryl aspoň trošku z ich veselých detských vlastností, záľub a snov, hoci na poriadne spracovanie ich kamarátstva by som musel napísať celú knihu. Aj ja som bol dieťa a som rád, že sa pred mojimi očami môže odohrávať to veľkolepé dobrodružstvo dvoch malých dušičiek, Janky a Klaudie...
Ďakujem za pozornosť!


Matúš Novotný

Matúš Novotný

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Športovec srdcom i mysľou, netvorím veľa, no stojím si za tým, čo napíšem. Podľa čiapky môžete vidieť, že som národovec :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu